دلو 12, 1399 15:17 Asia/Kabul
  • راه اندازی نمایشگاه مجازی دهه فجر در ایتالیا
    راه اندازی نمایشگاه مجازی دهه فجر در ایتالیا

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فرخنده دهه مبارک فجر، رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ایتالیا نمایشگاه مجازی راه اندازی کرد.

به گزارش رادیودری، «محمد تقی امینی» رایزن فرهنگی ایران در ایتالیا در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما، با تبریک ایام فرخنده دهه مبارک فجر افزود: با توجه به این که ارتباطات فرهنگی و شناخت ظرفیت های فرهنگی دو کشور ایران و ایتالیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است، به همین منظور، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا در آستانه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و به منظور تعمیق و توسعه گسترش روابط فرهنگی با کشور ایتالیا و بهره گیری از فرصت های موجود، اقدام به تاسیس و راه اندازی پایگاه اینترنتی نمایشگاه مجازی دهه فجر با دامنه www.irancultura.it/iranart  کرده است.

امینی با اشاره به سابقه همکاری های خوب فرهنگی میان ایران و ایتالیا و اشتراکات میان دو ملت افزود: ایران و ایتالیا از پشتوانه غنی تمدنی برخوردار هستند و همکاری های فرهنگی دو جانبه بر اساس موافقتنامه فرهنگی، همواره رو به رشد بوده است.

رایزن فرهنگی کشورمان در ایتالیا گفت: برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی به همراه پخش دو فیلم در باره معرفی ایران امروز ازجمله فعالیت های این پایگاه است.

کلیدواژه