ظریف: مردم ایران تهدید و فشار را با مقاومت جواب می‌دهند
(last modified 1399-11-21T14:38:33+00:00 )
دلو 21, 1399 19:08 Asia/Kabul
  • ظریف: مردم ایران تهدید و فشار را با مقاومت جواب می‌دهند

وزیر امور خارجه ایران گفت: مردم ایران تهدید و فشار را با مقاومت جواب می‌دهند.

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران روز سه شنبه در مراسم تبریک سفیران کشورها به رئیس جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بیماری پاندومیک کووید19 که دنیا را به چالش کشید، نشان دهنده همبستگی جهانی بود برای مقابله با این بحران جهانی و این درد مشترک همه دنیا بود به جز رژیم منحوسی که تلاش کرد از این درد مشترک برای پیشبرد اهداف خودش استفاده کند.

ظریف افزود: مردم ایران برابر جنگ اقتصادی و تروریسم اقتصادی ترامپ مقابله کردند و امروز سرافرازتر از هر زمان دیگر مقابل تاریخ و جهان ایستادند و این درسی برای دولت جدید آمریکا و برای همه کشورهاست که بدانند چگونه با این مردم بزرگ برخورد کنند.

وزیر امور خارجه ایران تصریح کرد: مردم ایران برابر احترام با احترام جواب می‌دهند و در برابر تهدید و فشار با مقاومت جواب می‌دهند و هر که این مردم را در تاریخ تهدید کرده به زباله‌دان تاریخ پیوسته و این مردم همچنان بلند قامت ایستاده‌اند.

سفیران خارجی مقیم تهران روز سه‌شنبه با حضور در سالن اجلاس سران در مراسمی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به «حسن روحانی» رییس‌جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

کلیدواژه