دلو 22, 1399 08:26 Asia/Kabul
  • پیام تبریک « الهام علی اف »به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی
    پیام تبریک « الهام علی اف »به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی

رییس جمهوری آذربایجان در پیامی خطاب به رییس جمهوری اسلامی ایران، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را از جانب خود و به نمایندگی از مردم کشورش به دولت و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش رادیودری، «الهام علی اف » روز سه شنبه در این پیام تبریک افزود:  روابط دو جانبه بین جمهوری آذربایجان و ایران  به ویژه در سال‌های اخیر افزایش یافته است .

رییس جمهوری آذربایجان در این پیام تبریک تاکید کرد، روابط جمهوری آذربایجان و ایران مطابق با منافع دو کشور، همچنان توسعه خواهد یافت.

در همین حال « جیحون بایرام اف »وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان هم در پیامی تبریک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: یقین دارد که مناسبات  و همکاری بر پایه تفاهم متقابل و روابط دوستی موجود بین دو کشور در سال‌های آینده نیز تداوم خواهد داشت.

« جیحون بایرام اف » همچنین در این پیام بر تداوم همکاری‌های جمهوری آذربایجان و ایران درسطح  منطقه ای و بین المللی تاکید کرد.

انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، 42 سال پیش در روز 22 بهمن سال 1357 (11 فوریه سال 1979) به پیروزی رسید.

کلیدواژه