دلو 22, 1399 11:13 Asia/Kabul
  • آیین بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن آغاز شد
    آیین بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن آغاز شد

آیین بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن و چهلمین و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش رادیودری، همزمان با چهل دومین سالگرد طلوع فجر انقلاب، راهپیمایی نمادین موتوری و خودرویی مردم در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی در سراسر ایران آغاز شد.

 در چهل و دومین  سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در شرایطی که ویروس کرونا با عث برگزاری متفاوت راهپیمایی امسال  شده است مردم  با حرکت نمادین موتوری و خودرویی در سراسرکشورطلیعه چهل و سومین پیروزی انقلاب  را جشن گرفتند.

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی  در جای جای کشور امروز در حالی سالروز یوم‌الله ۲۲ بهمن را پاس داشتند که  با رعایت شیوه نامه های  بهداشتی و بدون گردهمایی و تجمع برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، با حرکت خودرویی وموتوری درخیابان های شهر و روستای کشور حماسه دیگر آفریدند.

این مراسم همزمان در بیش از هزار شهر و روستا برگزار شد و در تمامی شهر‌ها و روستا‌ها محور حرکت از مساجد بوده است.مردم انقلابی ایران با شرکت در راهپیمایی متفاوت پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کردند پا به پای آرمان‌های انقلابشان در حرکتند و انقلابشان را تنها نمی‌گذارند.

امروز چهارشنبه 22 بهمن/دلو 1399 مصادف با 10 فوریه 2021، چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.انقلاب اسلامی ایران 11 فوریه 1979 به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

کلیدواژه