حوت 04, 1399 12:14 Asia/Kabul
  • آیت الله جنتی: آمریکا در حال افول است
    آیت الله جنتی: آمریکا در حال افول است

رئیس مجلس خبرگان رهبری، حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد را نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: آینده از آن ماست و آمریکا در حال افول است.

آیت الله جنتی امروز دوشنبه در هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نخستین سالگرد سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و با محکوم کردن اقدام آمریکایی ها؛ به فراز‌هایی از سخنان سردار شهید سلیمانی درباره حمایت از مظلومان اشاره کرد و گفت: همان گونه که خون شهدای کربلا فراموش نشد، انتقام خون این شهید هم هرگز فراموش نمی‌شود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد و گفت: در ۲۲ بهمن امسال کیلومتر‌ها موتور و خودرو حضور داشت و این نشانه‌ای است که مسئولان از خدمت به مردم کوتاهی نکنند.

آیت الله جنتی؛ حمله به پایگاجنتیه آمریکایی عین الاسد را نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این قدرت ماست که آمریکایی‌ها نتوانستند پاسخ دهند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: باید قدر قدرت ایمان خود را بدانیم، زیرا دشمن ضعیف‌تر از آن است که بتواند با ما مقابله کند.

آیت الله جنتی؛ اظهارات توهین آمیز رئیس جمهور سابق آمریکا و بی تعهد بودن آن را به پیمان‌های بین المللی را باعث آبروریزی این کشور دانست و گفت: آینده از آن ماست و آمریکا در حال افول است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری؛ همچنین مشارکت مردم در انتخابات مجلس را خوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد: نمایندگان مجلس حق مردم را ادا کنند و به دور از جریانات سیاسی به فکر مردم باشند و اولویت‌ها را در نظر بگیرند.

کلیدواژه