حوت 04, 1399 14:54 Asia/Kabul
  • بیانیه نشست خبرگان: بازگشت آمریکا به برجام بدون رفع تحریم، مضر است
    بیانیه نشست خبرگان: بازگشت آمریکا به برجام بدون رفع تحریم، مضر است

هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم» در بیانیه پایانی خود تاکید کرد: بازگشت آمریکا به برجام بدون رفعِ عملیِ تحریم ها، نه تنها نفعی ندارد، بلکه مضر هم هست.

به گزارش خبرنگار رادیو دری، مجلس خبرگان رهبری در پایان هشتمین اجلاس رسمی خود با صدور بیانیه ای اعلام کرد، با مقاومت و تحمل سختی ها و مشکلات توسط مردم ایران، سیاستِ تحریم های ظالمانه و فشار حداکثری آمریکای جنایتکار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رنگ باخته و با شکست مواجه شد و جهانیان دیدند که یکی دیگر از رؤسای جمهور خبیث و بی منطق آمریکا به زباله دان تاریخ پیوست اما نظام جمهوری اسلامی ایران با اتکاء به «پشتوانه عمیق مردمی» همچنان با صلابت به پیش می رود.

این بیانیه می افزاید، استکبار جهانی بداند بازگشت یا عدم بازگشت آمریکا به برجام، اثری در مقاومت ملت شریف ایران ندارد و بازگشت آنان به برجام بدون رفعِ عملیِ تحریم ها، نه تنها نفعی ندارد، بلکه مضر هم هست.

مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد، با همدلی سران قوا و تبعیت مسؤولان محترم نظام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و دفاعِ یکدل و یکصدا از عزت و استقلال کشور حتماً در برابر حربه های دشمنان پیروز خواهیم شد.

کلیدواژه