حوت 07, 1399 11:08 Asia/Kabul
  • ناکامی اشرار مسلح برای ایجاد ناامنی در  استان سیستان و بلوچستان ایران
    ناکامی اشرار مسلح برای ایجاد ناامنی در استان سیستان و بلوچستان ایران

فرماندار شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان جنوب شرقی ایران از ناکامی اشرار مسلح برای ایجاد ناامنی در این استان خبر داد.

به گزارش رادیودری، " ابوذر مهدی نخعی " فرماندار شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان جنوب شرقی  ایران روز چهارشنبه گفت: با هوشیاری  نیروی انتظامی حمله اشرار مسلح با سلاح های سبک و نارنجک انداز به پاسگاه کورین ناکام ماند.

فرماندار شهرستان زاهدان با تشریح حادثه کورین  افزود: در پی فضاسازی رسانه‌های بیگانه، عناصر گروه‌های شرور به بهانه حمایت از کشته‌های جعلی پاسگاه شمسر - سراوان  با سلاح‌های مختلف از جمله سلاح‌های سبک و نارنجک انداز به قصد تصرف پاسگاه کورین و قلعه بید حمله کردند.

به گفته فرماندار شهرستان زاهدان : نیروهای  نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  ضمن هوشیاری، متقابلا به آتش آنان پاسخ داده و این عناصر خود فروخته ضمن اینکه به مقاصد شوم خود دست نیافتند از منطقه متواری شدند.

نخعی  تاکید کرد:  دشمنان  با این اقدامات مذبوحانه راه به جایی نخواهند برد.

فرماندار شهرستان زاهدان تاکید کرد:  با هوشیاری و دقت نیروی انتظامی آرامش در سراسر شهرستان زاهدان و بخش های تابعه برقرار است.

نخعی همچنبن از  مردم، ریش سفیدان و معتمدین استان سیستان و بلوچستان که برای حفظ آرامش همراهی خود را ازدیرباز تاکنون نشان داده اند تقدیر کرد.

در تجمع  روز دوشنبه سوخت بران در منطقه مرزی مشترک ایران  با پاکستان که  منجر به تیراندازی  ماموران پاکستانی می شود، درگیری شدت پیدا می کند و جمعیت با شکست درب های مرزی وارد خاک ایران  می‌شوند که در اثر تیراندازی از آن سوی مرز، یک نفر کشته و چهار نفر  مجروح  می شوند. 

کلیدواژه