روحانی: همه توان دولت برای خرید واکسن متمرکز شده است
(last modified 1399-12-09T08:39:28+00:00 )
حوت 09, 1399 13:09 Asia/Kabul
  • روحانی: همه توان دولت برای خرید واکسن متمرکز شده است
    روحانی: همه توان دولت برای خرید واکسن متمرکز شده است

رئیس جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد همه توان دولت برای خرید واکسن متمرکز شده است و  هر مقدار بتوانیم واکسن مورد نیاز را تهیه می کنیم.

به گزارش خبرنگار رادیو دری، " حسن روحانی " رئیس جمهوری ایران روز شنبه  در نشست ستاد ملی کرونا  با اشاره به شروع واکسیناسیون در کشور گفت: شرایط هم برای کادر درمان در سراسر کشور و هم برای افرادی که مسن هستند یا بیماری زمینه ای دارند، در هفته‌های پیش رو بهتر می‌شود.

رئیس جمهوری ایران همچنین، گفت :   ‌کشورهایی که پیشرفته و پول‌دار هستند و امکانات دارند می‌خواهند همه واکسن‌ها را در کشور خود بیاورند و سریع واکسیناسیون در کشورشان انجام شود اما وظیفه اخلاقی و انسانی حکم می‌کند که به فکر همه مردم جهان باشیم. 

روحانی گفت: این بیماری یک موضوع پاندومی است یعنی بیماری است که سراسر جهان را فراگرفته است.

رئیس جمهوری ایران تاکید کرد، مصونیت واقعی زمانی حاصل می‌شود که در سراسر جهان واکسیناسیون انجام بگیرد و همه کشورها بتوانند از آن استفاده کنند.

روحانی، با تاکید بر این که در شرایط فعلی باید مراقبت از مرزها بیشتر از سابق شود، افزود: استان خوزستان ( جنوب غربی ایران ) یکی از استان‌های مهم کشور  با پیک جدیدی مواجه شده است و  باید ورود و خروج ها کنترل شود تا شرایط مردم این استان هرچه زودتر شرایط بهتری شود.

کلیدواژه