حوت 10, 1399 09:32 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: آمریکا با اجرای سیاست دوگانه دوست داعش باقی می‌ماند
    امیرعبداللهیان: آمریکا با اجرای سیاست دوگانه دوست داعش باقی می‌ماند

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل در توئیتی نوشت، آمریکا با اجرای سیاست دوگانه دوست گروه تروریستی داعش باقی می‌ ماند.

به گزارش رادیو دری،  حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در  امور بین الملل در توئیتی نوشت دولت   فعلی آمریکا مجری سیاست‌های دوگانه در قبال تروریسم است. 

امیرعبداللهیان  در این توییت نوشت، جو بایدن رئیس  جمهوری  آمریکا در شعار‌های انتخاباتی خود از جنگ علیه تروریسم سخن گفت، اما دستور وی برای حمله به نیرو‌های بومی مبارزه کننده با داعش نشان داد که کاخ سفید با اعمال سیاست دوگانه در استفاده از تروریسم، دوست داعش می‌ماند.

امیرعبداللهیان  همچنین نوشت، فقط ماسک مستاجران جدید کاخ سفید تغییر کرده است.

وزارت دفاع آمریکا "پنتاگون" اعلام کرد، جنگنده های ارتش این کشور به دستور جو بایدن  مواضع متعلق به گروه‌های مقاومت را در شرق سوریه بمباران کرده اند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی، تاکنون چندین بار مواضع نیروهای مقاومت در مناطق مختلف سوریه و عراق را هدف قرار داده‌اند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی بعد از موفقیت‌های نیروهای مقاومت در مقابله با گروه‌های تروریستی در منطقه، تلاش‌ها برای تشدید فشار بر جبهه مقاومت را افزایش داده‌ اند.

آمریکا از سال 2014 به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، حضور نظامی غیر قانونی در سوریه داشته و باوجود درخواست های مکرر دولت سوریه هم چنان این حضور را تداوم بخشیده است.

بر اساس گزارش های رسمی، آمریکا تاکنون میلیاردها دلار سلاح و تجهیزات دراختیار تروریست های مستقر در سوریه قرار داده است.

کلیدواژه