عقرب 06, 1395 15:05 Asia/Kabul
  •  تلاش نظام سلطه برای انحراف اذهان جهان اسلام

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت، نظام سلطه در پی انحراف افکار جهان اسلام از دشمن اصلی، رژیم صهیونیستی است.

"علی شمخانی" دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران که برای دیدار با مراجع عظام تقلید به قم(جنوب تهران) سفر کرده است، امروز پنجشنبه در دیدار با "آیت الله ناصر مکارم شیرازی" از مراجع عظام تقلید،افزود، سردمداران نظام سلطه در تلاش هستند تا با اصلی کردن اختلافات در جهان اسلام، اذهان عمومی را از دشمن اصلی که رژیم صهیونیستی است، منحرف کنند.

به گزارش ایرنا،"شمخانی" همچنین گفت، ایران در شرایط کم نظیر امنیتی در منطقه ای پرآشوب، امنیت خود را تامین کرده است.

آیت الله مکارم شیرازی نیز در این دیدار با اشاره به تهدید تروریسم تکفیری برای جهان اسلام، بر ضرورت توجه به ریشه های تکفیر ، حفظ وحدت و انسجام در میان گروه های مختلف تاکید کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران همچنین در دیدار با آیت الله نوری همدانی از مراجه عظام تقلید گفت، کنگره عظیم اربعین فرصتی برای جلب توجه همه آزادیخواهان و ظلم ستیزان جهان به سوی غاصبان قدس شریف و رژیم کودک کش صهیونیستی است.

آیت الله نوری همدانی نیز در این دیدار مهمترین تهدید امروز جهان اسلام را رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد و یکی از شاخصه های انقلابی بودن را مخالفت و ادامه مبارزه همه جانبه با سلطه گری و ظلم رژیم صهیونیستی دانست.

شمخانی، در دیدار با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی نیز گزارشی از شرایط مطلوب امنیتی در ابعاد داخلی و مرزهای ایران و همچنین برنامه هایی که برای مدیریت تهدیدات طراحی و اجرا شده است، ارائه کرد.

آیت الله صافی گلپایگانی هم از وجود امنیت کاملی که در سایه تلاش مسئولان در ایران بوجود آمده است، ابراز رضایت کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران برای دیدار با مراجع عظام تقلید به قم سفر کرده است.

 

کلیدواژه