حوت 19, 1399 11:44 Asia/Kabul
  • سردار دهقان: راهبرد آمریکا در منطقه آشوب مستمر مدیریت شده است
    سردار دهقان: راهبرد آمریکا در منطقه آشوب مستمر مدیریت شده است

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور دفاعی تاکید کرد: راهبرد آمریکا در منطقه آشوب مستمر مدیریت شده است.

سردار سرتیپ "  حسین دهقان "  مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور دفاعی در گفت وگو  با  خبرگزاری ایران‌پرس گفت :  آمریکایی‌ها به دنبال برهم زدن ژئوپلتیک منطقه غرب آسیا هستند و راهبرد آنان آشوب مستمر مدیریت شده برای توجیه‌پذیر شدن حضورشان در منطقه و تقویت رژیم‌هایی است که با آنان روابط و همکاری دارند. 

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور دفاعی افزود :   محور همه این اقدامات آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا محدود کردن نفوذ  منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران است.

سردار دهقان  همچنین گفت  امروز محور مقاومت و مورد حمایت ایران درست نقطه مقابل آمریکایی‌ها و نیروهای نیابتی آنان در منطقه غرب آسیا حضور دارد.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور دفاعی تاکید کرد،  گروه تروریسی داعش که دست‌ساز آمریکا و برخی کشورهای منطقه بود، بیشتر کشورهای اسلامی را هدف قرار داد و این جمهوری اسلامی ایران بود  که در برابر داعش ایستاد تا این گروه تروریستی از بین برود.  

سردار دهقان تاکید کرد : جمهوری اسلامی ایران به سبب مبارزه با گروه‌های تروریسی در منطقه غرب آسیا عنصر ثبات‌ساز و امنیت‌ساز بوده و دنبال صلح است و هرگز به فکر هیچ تهاجمی به کشورهای منطقه و همسایه نیست.

کلیدواژه