حوت 20, 1399 13:51 Asia/Kabul
  • روحانی: تداوم تحریم های ضد ایرانی خواست صهیونیسم و ارتجاع منطقه است
    روحانی: تداوم تحریم های ضد ایرانی خواست صهیونیسم و ارتجاع منطقه است

رئیس جمهوری اسلامی ایران، تداوم تحریم های ضد ایرانی را خواست صهیونیسم و ارتجاع منطقه و ظلم به مردم بزرگ ایران دانست.

به گزارش رادیودری، حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به اینکه "امروز اگر متحد و یکصدا و در کنار هم باشیم می توانیم پیروزی را بزودی لمس کنیم"، گفت: طراحان شکست ایران و نظام، امروز به شکست خودشان صراحتا اعتراف می کنند و این نشان می دهد که پیروزی نزدیک است.

روحانی اظهارداشت: وقتی یک ملت در برابر یک ابرقدرت سه سال ایستاد و منتخبان تازه در آن کشور صراحتا بیان می کنند که راه چهار ساله قبلی شکست خورده است این یعنی موفقیت ایران و حتما اگر با وحدت و اتحاد راه خودمان را ادامه دهیم، به پیروزی خواهیم رسید.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه با تدبیر نباید اجازه دهیم خواست دشمنان محقق شود، خطاب به مقامهای کاخ سفید تاکید کرد: خجالت نکشید و به قانون بازگردید و برای اجرای مقررات بین المللی امروز و فردا نکنید و بدانید همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اعلام نموده اند، بلافاصله پس از بازگشت شما به تعهداتتان، ما نیز به تعهداتمان بازخواهیم گشت.

رئیس جمهوری اسلامی ایران در آغاز سخنان خود با تبریک فرا رسیدن عید بعثت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، این روز را بالاترین روز در طول تاریخ و بعثت را بزرگ‌ترین رخداد تاریخ خواند و گفت: دینی که پیامبر به ترویج آن مبعوث شد نامش اسلام است، یعنی صلح، سلامتی، تسلیم در برابر قانون و فرمان خدا؛ اسلام دینی است که سراسر آن سلام و امن است.

کلیدواژه