حوت 21, 1399 11:59 Asia/Kabul
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران : ملت ایران در جنگ اراده ها پیروز شد
    رئیس جمهوری اسلامی ایران : ملت ایران در جنگ اراده ها پیروز شد

رئیس جمهور ی اسلامی ایران تاکید کرد، ملت ایران با پیروزی در جنگ اراده ها کاری کرد که حاکمان کاخ سفید بارها به شکست جنگ و فشار حداکثری اعتراف کردند.

به گزارش رادیو دری به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛  "  حسن روحانی " رئیس جمهوری اسلامی  ایران امروز پنجشنبه در آیین بزرگداشت روز شهید و بهره برداری از طرح های ملی بنیاد شهید؛ با اشاره به طرح دشمنان برای وادارکردن ایران به تسلیم در برابر خواسته های نامشروعشان،  گفت : در این جنگ اراده ها ملت ایران پیروز شد.

روحانی افزود : ملت ایران  کاری کرد که امروز در این حاکمان جدیدی که به کاخ سفید آمده اند به طور مداوم تکرار می کنند که این جنگ و فشار حداکثری دولت امریکا منجر به شکست شده و معنی دیگرش این است که ملت ایران به پیروزی بزرگی دست یافته اند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: از لحاظ سیاسی، اخلاقی و حقوقی پیروزی های بزرگ و درخشانی به دست آوردیم.

به گفته روحانی :  دشمنان می خواستند کاری کنند که این نظام فروبریزد اما نظام امروز در سایه فداکاری این ملت بزرگ و مقاوم اسلامی اقتدار بیشتری از سه سال قبل دارد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران،  با اشاره به روز بعثت رسول مکرم اسلام (ص) افزود: همه باید مشعل دار اخلاق جذب کننده پر از پند و موعظه و زیبای پیامبر اسلام (ص) باشیم.

کلیدواژه