پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی درگذشت عمر البرغوثی
(last modified 1400-01-08T04:33:40+00:00 )
حمل 08, 1400 09:03 Asia/Kabul
  • پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی درگذشت عمر البرغوثی
    پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی درگذشت عمر البرغوثی

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی پیامی درگذشت عمر البرغوثی از فرماندهان ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تسلیت گفت.

به گزارش رادیو دری، حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این پیام نوشت، فلسطین و جبهه مقاومت، أبو عاصف عمر البرغوثی یکی از برجسته ترین، صبورترین و ثابت قدم ترین افراد خود را که سی سال از عمر خود را در زندان های اشغالگران صهیونیست گذراند و همه اعضای خانواده اش تحت دستگیری و شکنجه صهیونیستهای متجاوز و نژادپرست بودند را از دست داد.

شهریاری افزود، جهان اسلام فراموش نمی کند که این مرد چگونه بر روی آوارخانه های دو پسرش که توسط صهیونیستها تخریب شده بود ایستاد و با نادیده گرفتن تروریسم صهیونیستی با اذان، صدای خود را بلند کرد و جهان اسلام فراموش نمی کند چگونه فرزند خود شهید صالح البرغوثی از بنیانگذاران جنبش مقاومت فلسطین حماس را در راه آزادی فلسطین تقدیم کرد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد، ایشان و خانواده اش تاریخی عظیم از جهاد و مقاومت را ثبت کرده اند که ان شاءالله درسی برای ملت ما در حال حاضر و برای نسل های آینده خواهد بود؛ درسی که انگیزه ها را برمی انگیزد و وجدان آنها را برای ادامه راه بیدار می کند تا پیروزی نهایی حاصل شود.

کلیدواژه