حمل 25, 1400 18:29 Asia/Kabul
  • بررسی همکاری های فرهنگی ایرانی و لبنان
    بررسی همکاری های فرهنگی ایرانی و لبنان

معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جمهوری اسلامی ایران، در دیدار با وزیر فرهنگ لبنان درباره همکاری های فرهنگی دو کشور رایزنی کردند.

به گزارش رادیو دری،  " اصغر فارسی "  معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جمهوری اسلامی ایران در بیروت با عباس مرتضی وزیر فرهنگ لبنان دیدار کرد و با وی پیرامون مسائل فرهنگی، علمی، ادبی و توافقنامه های دو جانبه بین دو کشور رایزنی کردند.

"فارسی"،  در این دیدار  ضمن تشکر از  تلاش وزیر فرهنگ لبنان  در گسترش روابط فرهنگی بین دو کشور  خواستار فعال سازی توافقنامه های گذشته و اجرایی کردن آنها شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جمهوری اسلامی ایران، همچنین  مقاومت مردمی  لبنان درمقابله با صهیونیست ها و تروریسم را ستود و برای ملت لبنان آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.
دو طرف در این دیدار  همچنین  بر ضرورت بهره بردن از ظرفیت های موجود در دو کشور ایران و لبنان، جهت بالا بردن سطح همکاری های دو جانبه  فرهنگی، علمی و ادبی تاکید کردند.

عباس مرتضی، نیز در این دیدار  از حمایت های جمهوری اسلامی ایران در لبنان در همه زمینه ها و بخصوص در امور فرهنگی تشکر و قدردانی  و ابراز امیدواری کرد همکاری های دو جانبه هرچه بیشتر گسترش یابد.
 

کلیدواژه