فرمانده کل سپاه: سردار حجازی نقشه شکست صهیونیست‌ها را تکمیل کرد
(last modified 1400-01-30T08:39:41+00:00 )
حمل 30, 1400 13:09 Asia/Kabul
  • فرمانده کل سپاه: سردار حجازی نقشه شکست صهیونیست‌ها را تکمیل کرد
    فرمانده کل سپاه: سردار حجازی نقشه شکست صهیونیست‌ها را تکمیل کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سردار حجازی نقشه شکست صهیونیست‌ها را تکمیل کرد، گفت: سردار حجازی کسی بود که نهال‌های مقاومت را به مدت ۱۰ سال در سرزمین احساس، ایمان و باور ملت ایران کاشت و نیروی مقاومت بسیج محصول مجاهدت‌های ۱۰ ساله این فرمانده باتدبیر بود.

به گزارش رادیودری، سردار سرلشکر حسین سلامی روز دوشنبه در آیین تشییع سردار محمد حسین حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در محل ستاد فرماندهی کل سپاه، عنوان کرد: سردار سرلشکر شهید سید محمد حسین زاده حجازی پس از بیش از ۴۰ سال مجاهدت پیوسته و حرکت در صراط مستقیم الهی و پس از تجربه میدان‌های سخت و اثرگذاری‌ های تعیین کننده در بنای عظیم مقاومت اسلامی از جبهه‌های دفاع مقدس تا جبهه‌های مقاومت در شرق مدیترانه، به آرزوی بزرگ خود که معراج به عرش اعلی و روزی‌خواری نزد پروردگار بزرگ است، نائل آمد.

وی ادامه داد: شهید حجازی نمونه کاملی از شخصیت کسی است که نجابت و حیا و ادب مردانه را در مکتب اسلام، تجسم می‌بخشید. او تندیس زنده تواضع، فروتنی، وقار، طمانینه و آرامش و صدق نیت و صفای باطن و رخسار و سیمای نورانی بود.

 سردار سلامی با بیان اینکه سردار حجازی مردمی زندگی کرد و با مردم همراه بود و مردم برای او واژه ای مقدس بود، عنوان کرد: او خود را پیش‌مرگ و فدایی این ملت و امت اسلام می‌دانست. اما افق‌های بلند جهاد او به مرزهای ایران ختم نشد، او به لبنان رفت و در آنجا به کمک سید مقاومت سید حسن نصرالله و فرزندان امت اسلام، حزب الله شتافت.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: سردار حجازی در کنار حزب الله نقشه شکست دادن قطعی صهیونیست‌ها را تکمیل کرد و به همراه برادران حزب الله شرایط را برای درهم شکستن رژیم پوسیده صهیونیستی فراهم کرد. صهیونیست‌ها او را در فهرست ترور خود قرار داده بودند و به دنبال موقعیتی بودند تا بتوانند بر این فرمانده بزرگ جبهه اسلام یورش ببرند.

 وی با بیان اینکه سردار حجازی در تمام آزمون‌ها با موفقیت از میدان خارج شد افزود: اسلام با شهادت فرزندان این مکتب بزرگ نه تنها کم فروغ نمی‌شود بلکه شهادت عامل اصلی قدرت ما و نشان‌دهنده وفای به عهد فرزندان این امت است.

کلیدواژه