حمل 31, 1400 12:59 Asia/Kabul
  • جانشین فرمانده ناجا: آرامش مناطق مرزی را مدیون تعامل با مرزنشینانیم
    جانشین فرمانده ناجا: آرامش مناطق مرزی را مدیون تعامل با مرزنشینانیم

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران " ناجا"، با اشاره به نقش مرزبانان در آرامش و امنیت مرزی کشور تاکید کرد امروز آرامش مناطق مرزی را مدیون تعامل با مرزنشینان هستیم.

به گزارش رادیو دری، " سردار قاسم رضایی "  جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  روز سه شنبه گفت : مرزبانی افتخار جمهوری اسلامی ایران  و یکی از موفق ترین مرزبانی ها در جهان  و دارای مدیریت هوشمندانه است.

" سردار قاسم رضایی " افزود :  مرزبانان علاوه بر داشتن تعامل با مرزنشینان دارای تعامل و دیپلماسی با کشورهای همسایه هستند.

به گفته جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران :  مرزبانی یکی از دستاوردهای انقلاب است  که می تواند برای بسیاری از کشورها الگو باشد .

سردار قاسم رضایی با اشاره به وجود ۲ هزار کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه گفت : با وجود توطئه های فراوان از آنسوی مرزها برای ورود مواد مخدر از طریق مرزهای پاکستان و اقغانستان ؛ امروز جمهوری اسلامی ایران با بیش از یک هزار تن کشفیات مواد مخدر در سال ۱۳۹۹ توانسته رکورد تاریخی  را در جهان بشکند.

 جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این امر به خوبی نقش مرزبانی را در حفاظت و حراست از مرزها نشان می دهد.

 

کلیدواژه