داوطلب انتخابات ریاست جمهوری 1400 ایران: قدرت دفاعی ایران موجب عقب نشینی آمریکا شد
(last modified 1400-02-01T11:51:12+00:00 )
ثور 01, 1400 16:21 Asia/Kabul
  • داوطلب انتخابات ریاست جمهوری 1400 ایران: قدرت دفاعی ایران موجب عقب نشینی آمریکا شد
    داوطلب انتخابات ریاست جمهوری 1400 ایران: قدرت دفاعی ایران موجب عقب نشینی آمریکا شد

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری 1400 ایران گفت: قدرت دفاعی ایران موجب شد که آمریکا از سیاست های غلط خود عقب نشینی کند.

به گزارش خبرگزاری رادیو دری؛ «محمد عباسی» داوطلب انتخابات ریاست جمهوری 1400 ایران با اشاره به اینکه دشمنان همیشه سعی کرده اند تا در دو مقوله حمله نظامی و شرایط معیشتی مشکلاتی را برای ایران بوجود آورند،افزود: انجام مذاکره باید برای رفع مشکلات مردم و در راستای تامین منافع ملی کشور باشد.

عباسی با بیان اینکه حدود 400 میلیون نفر جمعیت در همسایگی ایران زندگی می کنند که بیش از 600 میلیارد دلار حجم روابط تجاری آنها است،گفت: ایران باید از این ظرفیت برای شکوفایی اقتصاد خود بهره ببرد.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ایران با تاکید بر اینکه باید به جهان بفهمانیم که ملت ایران،ملت صلح دوستی است،افزود: باید خیلی جدی محکم و مقتدر از منافع ملت ایران دفاع کنیم.

عباسی با اشاره به اینکه ایران می تواند به اف ای تی اف (FATF) بپیوندد،شرط این موضوع را توجه به خواسته های ایران دانست و گفت: انگیزه حقیقی و راهبردی ایران روشن است ولی اینکه آنها قصد داشته باشند که تمام ابعاد اقتصادی اجتماعی و ارتباطی ایران را کنترل کنند و در اختیار بگیرند،غیر قابل قبول است.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ایران با تاکید بر اینکه ایران یک کشور مقتدر است و ملت مقاومی دارد،تصریح کرد: این مهم را باید دستگاه دیپلماسی نشان دهد، چون ما بخشی از جهان امروز هستیم و حتما باید بتوانیم حرف خودمان را بزنیم، مواضع خودمان را ذکر کنیم و با یک قدرت مناسب دیپلماسی به آنها نشان دهیم که به دنبال احقاق حق خود هستیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران 18 ژوئن 2021 (28 خرداد 1400 شمسی) برگزار می شود. 

کلیدواژه