ثور 02, 1400 12:14 Asia/Kabul
  • جانشین نیروی قدس سپاه: افول دشمنان اسلام نزدیک است
    جانشین نیروی قدس سپاه: افول دشمنان اسلام نزدیک است

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افول دشمنان اسلام نزدیک است و همانطور که رهبر معظم انقلاب چند سال‌پیش فرمودند، رژیم صهیونیستی در آینده روی کره خاکی نخواهد بود.

سردار سرتیپ محمدرضا فلاح‌زاده روز پنجشنبه در مراسم گرامی‌داشت سردار سرلشکر  شهید محمد حجازی گفت: دشمنان این ملت، آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمنان  نیابتی بدانند ما وارث همه مظلومان تاریخ هستیم و در اوج مظلومیت ولی با عزت به مصاف شما می‌آییم و اگر هزاران بار ما را تکه‌تکه کنند از راه قرآن و سفارش‌های قرآن در دفاع از اسلام و مقابله با کفار دست بر نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی با مشکلات داخلی مواجه است، گروه‌های مقاومت در جای جای منطقه و کره خاکی در کنار پایگاه‌ها و لانه‌های آنها حضور دارند و دست از مبارزه بر نخواهند داشت.

جانشین سپاه قدس اظهار کرد: این خون شهیدانی چون سلیمانی و حجازی است که در رگ‌های آزادیخواهان جوشیده و دست از مبارزه برنخواهند داشت و این وعده  امام ماست که اسلام سنگرهای کفر را فتح و پرچم اسلام را قله‌های جهان به اهتزاز درخواهد آورد.

سردار سید محمد حجازی جانشین سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چندی پیش به سبب عوارض سلاح شیمیایی  دوران دفاع مقدس به شهادت رسید.

کلیدواژه