ثور 03, 1400 13:33 Asia/Kabul
  • روزنامه صهیونیستی: اقدامات ضد ایرانی نتانیاهو بازی با آتش است
    روزنامه صهیونیستی: اقدامات ضد ایرانی نتانیاهو بازی با آتش است

برون مرزی-یک روزنامه صهیونیستی نوشت، اقدامات ضد ایرانی نتانیاهو بازی با آتش است که می‌تواند پیامدهای وخیمی برای اسراییل داشته باشد.

به گزارش رادیو دری؛ روزنامه صهیونیستی  «هاآرتص» درمقاله ای  نوشت ، به دنبال حمله شکل گرفته علیه کشتی ایرانی در دریای سرخ و خرابکاری به وجود آمده در تاسیسات غنی سازی اورانیوم نطنز، اسراییل باید به این نتیجه رسیده باشد که می بایست از ریختن بنزین بر روی آتش دست بردارد.  

این روزنامه به تهدید ایران مبنی بر اینکه انتقام این دو اقدام تجاوزکارانه را خواهد گرفت، اشاره کرد و افزود، اسراییل باید با توجه به تجربه های گذشته این تهدید را جدی تلقی کند زیرا  درگیری شکل گرفته میان ایران و اسراییل  هر آن ممکن است از کنترل خارج شده و  اسراییل در گردونه خشونت گرفتار کند .

کشتی تجاری ایران با نام ساویز،  6 آوریل/17 حمل   در دریای سرخ و در نزدیکی سواحل کشور جیبوتی بر اثر انفجاری  دچار آسیب جزیی شد.

سازمان انرژی اتمی ایران نیز11 آوریل/22 حمل اعلام کرد، حادثه ای در بخشی از شبکه توزیع برق مجتمع غنی سازی «شهید احمدی روشن»  نطنز رخ داد که خوشبختانه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشت.

در پی این حوادث، مقامات جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را عامل این اقدامات دانسته و اعلام کردند، انتقام لازم در زمان و مکان مناسب گرفته خواهد شد . 

کلیدواژه