ثور 05, 1400 16:40 Asia/Kabul
  • مقاومت سپر مردم فلسطین در برابر اتکای رژیم صهیونیستی به آمریکا
    مقاومت سپر مردم فلسطین در برابر اتکای رژیم صهیونیستی به آمریکا

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد، مقاومت سپر مردم فلسطین در برابر اتکای رژیم صهیونیستی به آمریکا است.

به گزارش رادیودری،  کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین  روز یکشنبه با انتشار  بیانیه ای اعلام کرد،  مقاومت به عنوان سپر محافظ مردم سرزمین های اشغالی برای بازپس گرفتن حقوق فلسطین باقی می‌ماند.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان  در این بیانیه  تاکید کرد: نظامیان صهیونیست از ابتدای ماه مبارک رمضان حملات خود به فلسطینیان در قدس اشغالی را تشدید کرده‌اند.

در  ادامه این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی براساس شاخص‌های محسوس رو به افول و نابودی عینی است و  در ماهیت رژیم منحوس چیزی به نام ملت وجود ندارد.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، در این بیانیه آورده است، آگاه شدن جهانیان از نیرنگ‌هایی که به عنوان بنیان‌های این رژیم و عوامل مشروعیت بخش آن  صهیونیست‌ها تبلیغ می‌ کنند ضروری است.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: باید با ابزارهای رسانه‌ای پرده از جنایت‌های این رژیم کودک کش در سرزمین های اشغالی و سایر بخش‌های دنیا برداشت زیرا آنها از ابزار رسانه به عنوان بزرگترین ابزار سرپوش گذاری جنایات و تحریف واقعیات استفاده می‌کنند. 

در ادامه این بیانیه تاکید شد: فلسطین ملتی است که با فداکاری های همیشگی‌اش نشان می‌دهد که برای رژیم اشغالگر در سرزمین پاک فلسطین هیچ جایگاهی وجود ندارد.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین،  همچنین بی تفاوتی برخی از کشورهای اسلامی خود فروخته را در برابر حملات رژیم اشغالگر بر مردم فلسطین را نشان دهنده حمایت از جنایات آنان دربرابر مسلمانان فلسطین وجهان اسلام دانست.

کلیدواژه