ثور 09, 1400 07:42 Asia/Kabul
  • تاکید روحانی بر حمایت همه جانبه دولت از کارگران
    تاکید روحانی بر حمایت همه جانبه دولت از کارگران

رئیس جمهوری اسلامی ایران بر حمایت همه جانبه دولت از کارگران تاکید کرد.

به گزارش رادیودری، " حسن روحانی " رئیس جمهوری ایران روز چهارشنبه با بیان این که مشکلات جامعه کارگری صنفی و نه سیاسی است و کارگران ایران اجازه بهره‌برداری سیاسی را به معاندان و بدخواهان نظام نخواهند داد، گفت: آنچه امنیت شغلی کارگران را تضمین می‌کند ایجاد رونق اقتصادی است.

روحانی  در آستانه ۱۱ اردیبهشت/ثور، روز جهانی کارگر، در دیدار جمعی از کارگران  افزود : امروز  امنیت شغلی و معیشت این قشر زحمتکش جامعه، به واسطه تحریم های ظالمانه و غیرانسانی آمریکا و همچنین شیوع ویروس  همه گیر کرونا مورد تهدید قرار گرفته است.

رئیس جمهوری ایران،  از کارگران به عنوان ستون فقرات جامعه که همواره پای نظام و کشور ایستاده و در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام حضور داشته‌اند، نام برد و گفت: تکریم و بزرگداشت مقام کارگر وظیفه همه  است.

روحانی همچنین گفت: دولت برای بهبود وضعیت معیشت کارگران از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده و نخواهد کرد.

رئیس جمهوری ایران با بیان اینکه در مقابله با جنگ اقتصادی سه ساله دشمن علیه ملت ایران، کارگران سربازان خط مقدم بوده اند، گفت: دولت با افتتاح طرح های ملی در  یکسال گذشته برای تداوم تولید تلاش کرد و کارگران با فداکاری و ایثار خود در مراکز تولیدی و کارخانجات دشمن را در تحقق اهدافش برای به تعطیلی کشاندن چرخه تولید در کشور ناکام گذاشتند.

کلیدواژه