ثور 15, 1400 07:40 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: ایران با قدرت و قوت از مردم فلسطین حمایت می‌کند
    امیرعبداللهیان: ایران با قدرت و قوت از مردم فلسطین حمایت می‌کند

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل با بیان اینکه امروز صهیونیست‌ها به بن‌بست رسیده‌اند، گفت: جمهوری اسلامی ایران با افتخار اعلام می‌کند که همچنان از محور مقاومت و مردم فلسطین با قدرت و قوت حمایت می‌کند.

به گزارش رادیودری، «حسین امیرعبداللهیان» روز سه‌شنبه در دومین کنگره بین المللی قدس شریف با گرامیداشت روز جهانی قدس افزود: روز قدس امسال در شرایطی برگزار می‌شود که صهیونیست‌ها در روزهای اخیر ضربات صاعقه‌واری را در اراضی اشغالی شاهد بودند؛ ضرباتی که بخش کوچکی از خشم مقاومت و پاسخ مقاومت به گستاخی‌ها، تجاوزات و اقدامات ناامن کننده صهیونیست‌ها در منطقه است.

امیرعبداللهیان افزود: عادی سازی روابط با اندک حاکمان کشورهای عربی نشانه از قوت صهیونیست‌ها نیست؛بلکه آنان به دلیل ضعفی که دارند با این اقدامات به دنبال آن هستند که موقعیت به سرعت شتابان و رو به فروپاشی و زوال رژیم صهیونیستی را به شکلی تثبیت کنند.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل گفت: قطعا عادی سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی تاثیری در معادله فلسطین ندارد؛ آن چیزی که تاثیرگذاری دارد، افکار عمومی، نگاه امت اسلامی و مقاومتی است که با قدرت جریان دارد.

امیرعبداللهیان افزود: صهیونیست‌ها هرجا که پا گذاشتند جز ناامنی و اخلال دستاورد دیگری را نداشتند.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل تاکید کرد: حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران در سطوح مختلف از مردم مظلوم فلسطین، حمایت‌هایی است که بی‌تردید همه امت اسلامی را در آینده‌ای نه چندان دور به نقطه‌ای خواهد رساند که در قدس شریف نماز خواهیم خواند.

امیرعبداللهیان گفت: صهیونیست‌ها امروز در بعد داخلی در بدترین وضعیت خود قرار دارند، بن‌بست سیاسی انتخاباتی با برگزاری چهار انتخابات پارلمانی و عدم تشکیل یک دولت حتی ائتلافی در ماه‌های گذشته نشان دهنده ضعف و فروپاشی صهیونیست‌ها است.

دومین کنگره بین المللی قدس شریف با شعار «القدس اقرب» و با سخنرانی ۳۰  شخصیت علمی و فرهنگی از کشورهای ایران، فلسطین، مالزی، هند، افغانستان، پاکستان، فرانسه، آرژانتین، عراق، ترکیه، شیلی، امارات، لبنان، سوریه، انگلیس، کانادا و تونس امروز (سه شنبه) بصورت مجازی در قم (جنوب تهران) آغاز شد.

کلیدواژه