ثور 15, 1400 07:59 Asia/Kabul
  • مسلمانان برای نابودی رژیم صهیونیستی متحد شوند
    مسلمانان برای نابودی رژیم صهیونیستی متحد شوند

نایب رییس آل آندیا ملی کونسل و رییس سابق امارت شرعیه سراسر هند گفت: قیام مسلمانان برای نجات سرزمین فلسطین از چنگال صهیونیست ضروری است و این قیام جز با اتحاد و همبستگی امکان پذیر نیست.

به گزارش رادیودری، «مولانا الشیخ انیس الرحمن قاسمی»، نایب رییس آل آندیا ملی کونسل و رییس سابق امارات شرعیه سراسر هند روز سه شنبه در دومین کنگره بین‌المللی قدس شریف گفت: قدس جزء ایمان و عقیده ما است؛ همانطور که مسجد الاقصی در قرآن به صورت واضح و روشن متعلق به ھمه مسلمانان جھان دانسته شده است.

نایب رییس آل آندیا ملی کونسل و رییس سابق امارات شرعیه سراسر هند با بیان اینکه برای حفظ سرزمین فلسطین باید قیام کنیم تا نصرت الھی  حاصل شود و این قیام بدون اتحاد ممکن نیست؛ تصریح کرد: انقلابی اسلامی ایران برای مظلومین، ستمدیده‌ھا و مردم فلسطین زحمات زیادی کشیده است و مردم مظلومین فلسطین را ھمه جانبه حمایت می‌کند.

«مولانا الشیخ انیس الرحمن قاسمی» ادامه داد: برای بدست آوردن سرزمین فلسطین و آزادی بیت المقدس لازم است مسلمان با ھم اتحاد داشته باشند و تلاش کنند که این پیروزی نصیب ساکنان اصلی فلسطین بشود.

دومین کنگره بین المللی قدس شریف با شعار «القدس اقرب» و با سخنرانی ۳۰  شخصیت علمی و فرهنگی از کشورهای ایران، فلسطین، مالزی، هند، افغانستان، پاکستان، فرانسه، آرژانتین، عراق، ترکیه، شیلی، امارات، لبنان، سوریه، انگلیس، کانادا و تونس روز سه شنبه بصورت مجازی در قم (جنوب تهران) آغاز شد.

کلیدواژه