ثور 15, 1400 13:54 Asia/Kabul
  • بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آستانه روز جهانی قدس
    بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آستانه روز جهانی قدس

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای همراه با سایر آزادیخواه جهان، حمایت خود را از آرمان فلسطین اعلام کرد.

به گزارش رادیو دری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  با صدور بیانیه ای تاکید کرد  فلسطین از بحر تا نهر باید از لوث وجود غاصبان صهیونیست پاک شود و این مهم در پی مجاهدت‌ها و مبارزات قهرمانانه ملت فلسطین به‌زودی محقق خواهد شد.

در این بیانیه آمده است، حضور شوم صهیونیست‌ها علاوه بر فساد و خونریزی در قدس برای صلح و امنیت منطقه یک مسأله خطرناک و بحران‌آفرین است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در این بیانیه تاکید کرد  ملت غیور فلسطین و گروه‌های مبارز فلسطینی امروز  به‌سوی مقاومت فعال و قهرمانانه آورده‌اند و موشک‌های مقاومت خواب را بر چشمان صهیونیست‌ها حرام کرده است و به کابوسی مداوم برای آنان تبدیل‌شده است.

در این بیانیه تاکید شده است، شکاف‌های عمیق اجتماعی و سیاسی و همچنین بطلان تصورات شکست‌ناپذیری اسرائیل امروز این رژیم نامشروع را تا لبه پرتگاه سقوط کشانده است و ادامه جهاد، مبارزه و انتفاضه‌ی اسلامی نابودی این  رژیم  را تسریع خواهد کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،  در این بیانیه تاکید کرد اقدامات تخریبی و تلاش‌های سوء صهیونیست‌ها در مواجهه دزدانه و نیابتی با ملت غیور ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند و خون شهدای هسته‌ای با انتقام‌های سخت پاس داشته خواهد شد. 

کلیدواژه