اسد 03, 1395 15:49 Asia/Kabul
  • " سردار سرتیپ پاسدار مسعود جزایری " معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران

" سردار سرتیپ پاسدار مسعود جزایری " معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت،رفتار دوگانه پاریس در قبال تروریسم و تقسیم تروریسم به خوب و بد و حاکمیت تبعیض شدید در جوامع غربی و به ویژه در کشورهای اروپایی از زمینه‌های مؤثر در تقویت جریان تروریسم بین‌المللی است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت، تروریسم بین‌الملل با حمایت‌های آل سعود و آمریکا جهان اسلام را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، " سردار سرتیپ پاسدار مسعود جزایری " معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران امروز یکشنبه در سخنانی با تبیین خاستگاه تروریسم بین الملل گفت، نمایش مضحک گروهگ تروریستی منافقین و رژیم آل سعود در پاریس، انگشت اتهام اقدامات احتمالی تروریستی در ایران را به سمت عربستان و فرانسه برده است.

سرتیپ جزایری " با اشاره به گردهمایی گروهگ منافقین و حضور برخی مقامات غربی و سعودی در این گردهمایی در پاریس تصریح کرد، دست‌های پلید گروهگ تروریستی منافقین با اراده ملت ایران و هوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی ایران قطع شده است، اما حامیان تروریسم جهانی در پی احیای این جریان منفور هستند.

سرتیپ جزایری همچنین گفت، رفتار دوگانه پاریس در قبال تروریسم و تقسیم تروریسم به خوب و بد و حاکمیت تبعیض شدید در جوامع غربی و به ویژه در کشورهای اروپایی از زمینه‌های مؤثر در تقویت جریان تروریسم بین‌المللی است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران، سرایت دامنه اقدامات تروریستی به اروپا ,فرانسه و آمریکا را حاصل شکست جریان تروریسم تکفیری در منطقه توصیف و تصریح کرد، مدعیان مبارزه با تروریسم به ویژه دولت‌های غربی با کنار گذاردن سیاست "رفتار دوگانه" اجازه ندهند شهروندان بیگناه در جوامع مختلف هزینه سیاست‌های غلط دولتمردانشان را بدهند.

سردار جزایری، خاطرنشان کرد، تروریسم امروز در قالب داعش و گروهک های تکفیری –سلفی تحت حمایت سازمانهای امنیتی و جاسوسی صهیونیسم و آمریکا، در سرزمین‌های اشغالی و یمن به جنایات خود ادامه می دهند.

معاون ستادکل نیروهای مسلح ایران درپایان،حمایت وهمدستی رژیم آل سعود با آمریکا ,رژیم صهیونیستی و متحدان غربی تروریسم علیه کشورهای اسلامی را از پدیده‌های ناگوار جهان اسلام دانست.

کلیدواژه