امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی با بن بست سیاسی و اجتماعی روبروست
(last modified Fri, 07 May 2021 06:06:08 GMT )
ثور 17, 1400 10:36 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی با بن بست سیاسی و اجتماعی روبروست
    امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی با بن بست سیاسی و اجتماعی روبروست

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل گفت: رژیم صهیونیستی با بن بست سیاسی و اجتماعی مواجه شده است.

«حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با شبکه دو تلویزیون ایران افزود: صهیونیست ها در سال های اخیر با توجه به بحران های چند لایه خود عادی سازی روابط امارات و بحرین با صهیونیست ها را بسیار بزرگنمایی کردند.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل افزود: نتانیاهو تلاش کرد با بزرگنمایی موضوع هسته ای ایران و این که ایران در پی ساخت بمب اتم است؛ ایرادات درون خود را بپوشاند.

امیر عبداللهیان گفت: ایران مقاومت و ایستادگی در مقابل جاه طلبی ها و تجاوزات رژیم صهیونیستی را اصل می داند.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل افزود: ایران همچنی راه حل دموکراتیکی را به عنوان راه حل سیاسی مسئله فلسطین پیشنهاد کرده که باید یک رفراندوم بین همه فلسطینیان اصیل اعم از مسلمان، یهودی و مسیحی برگزار شود.

امیرعبداللهیان با اشاره به این که روابط ایران با بسیاری از کشورهای عربی از جمله سوریه، عراق و لبنان, بسیار خوب است, گفت: روابط ایرانی- عربی در بهترین وضعیت خود قرار دارد.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل گفت: یکی از اقداماتی که با درایت حضرت امام خمینی (ره) و تدبیر رهبر معظم انقلاب که با اقدام میدانی شجاعانه و مدبرانه سردار سلیمانی اتفاق افتاد این بود که برای تأمین حداکثری امنیت ملی ایران؛ رژیم صهیونیست و صهیونیست ها را درون زندان خودساخته آنها حبس کرد.

کلیدواژه