ثور 21, 1400 15:41 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: ایران با قدرت در کنار مردم و مقاومت فلسطین خواهد ماند
    امیرعبداللهیان: ایران با قدرت در کنار مردم و مقاومت فلسطین خواهد ماند

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتقاضه فلسطین تاکید کرد، ایران با قدرت در کنار مردم و مقاومت فلسطین خواهد ماند.

به گزارش رادیودری،  "حسین امیرعبداللهیان"  دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتقاضه فلسطین  روز سه‌شنبه در تماس‌های تلفنی با خالد قدومی رئیس دفتر حماس، و ناصر ابوشریف رییس دفتر جهاد اسلامی فلسطین در تهران  گفت: جمهوری اسلامی ایران  با قدرت در کنار مردم و مقاومت فلسطین خواهد ماند.

امیرعبداللهیان افزود: امت اسلامی هتک حرمت به مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان و بخون کشاندن نمازگزاران روزه‌دار را تحمل نخواهد کرد.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتقاضه فلسطین، با محکومیت جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین از جمله در قدس، مسجدالاقصی و غزه تصریح کرد: هتک حرمت مسجدالاقصی و تعرض به نمازگزاران و همچنین به شهادت رساندن زنان و کودکان فلسطینی ماهیت تروریستی صهیونیست‌ها را برای هزارمین بار به جهانیان اثبات کرد.  

در این تماس تلفنی خالد قدومی  و ناصر ابوشریف، از  حمایت‌ و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و مسجدالاقصی قدردانی کرده و روحیه مردم فلسطین را  باوجود  جنایات اخیر صهیونیست‌ها عالی و سرشار از ایمان و جهاد توصیف کردند.

مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت المقدس، طی روزهای اخیر تا به امروز، شاهد حملات شدید نظامیان صهیونیست بود که در نتیجه مقاومت فلسطینیان، چند صد تن از اهالی قدس اشغالی مجروح شدند.

کلیدواژه