ثور 22, 1400 07:59 Asia/Kabul
  • قالیباف: شهادت سردار سلیمانی انگیزه مقاومت را بیش ازپیش تقویت کرد
    قالیباف: شهادت سردار سلیمانی انگیزه مقاومت را بیش ازپیش تقویت کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد، شهادت سردار سلیمانی انگیزه مقاومت را بیش از پیش تقویت کرد

به گزارش رادیودری، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس"  و " زیاد نخاله "  دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت‌وگو کرد.

قالیباف در این تماس‌های تلفنی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان گفت: تلاش رژیم صهیونیستی در سرکوب نمازگزاران روزه دار و هتک حرمت مسجدالاقصی، توسعه شهرک سازی و کوچاندن ملت فلسطین، ادامه سیاست اشغالگری این رژیم جعلی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران،  ضمن اشاره به خوی اشغالگری صهیونیست‌ها و اهمیت مقاومت در برابر این زیاده خواهی ها، افزود:  مانند گذشته مبارزات ملت فلسطین در مقابل متجاوزان، افتخارآفرین و تحسین برانگیز خواهد بود.

قالیباف در ادامه دفاع از مسجدالاقصی، قبله اول مسلمین را یک وظیفه انسانی-اسلامی خواند و افزود: مجلس شورای اسلامی ایران  در راستای سیاست همیشگی جمهوری اسلامی ایران، از مردم و مقاومت فلسطینی حمایت و پشتیبانی می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد: جنایات صهیونیست‌ها در غزه و به شهادت رساندن زنان و کودکان، نشانگر ماهیت تروریستی رژیم جعلی اسرائیل است.

«اسماعیل هنیه»، نیز در این تماس تلفنی ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات میدانی سرزمین‌های اشغالی  از حمایت‌های بی دریغ جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین و قدس تقدیر کرد و گفت : وظیفه خود می‌دانیم که از هجوم صهیونیست‌ ها به مسجدالاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس جلوگیری کنیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این گفتگوی تلفنی با اشاره به جایگاه مهم و مقدس مسجدالاقصی نزد همه مسلمانان، گفت: گروه‌های مقاومت فلسطینی بصورت هماهنگ بر ادامه مبارزه تا عقب نشینی کامل دشمن صهیونیستی تاکید دارند.

کلیدواژه