ظریف: ادعای غیرقابل شکست بودن گنبد آهنین دروغی پوشالی بوده است
(last modified 1400-02-22T14:19:21+00:00 )
ثور 22, 1400 18:49 Asia/Kabul
  • ظریف: ادعای غیرقابل شکست بودن گنبد آهنین دروغی پوشالی بوده است
    ظریف: ادعای غیرقابل شکست بودن گنبد آهنین دروغی پوشالی بوده است

وزیر امور خارجه ایران، در جمع رهبران گروه‌های فلسطینی در دمشق تاکید کرد ادعای غیرقابل شکست بودن گنبد آهنین دروغی پوشالی بوده است.

به گزارش  رادیو دری، " محمد جواد ظریف "  وزیر امور خارجه ایران امروز چهارشنبه  در جمع رهبران گروه‌های فلسطینی در دمشق  گفت: پاسخ قهرمانانه گروه‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی نشان داد که ادعاهای غیرقابل شکست بودن گنبد آهنین دروغی پوشالی بوده است.

ظریف در جمع رهبران گروه‌های فلسطینی مقیم دمشق افزود: با وجود وحشی گری رژیم صهیونیستی به ویژه در مسجد الاقصی شاهد رشادت زنان و مردان فلسطینی در دفاع از حریم خود هستیم.

وزیر امور خارجه ایران، همچنین گفت: جهان اسلام بسیار به این رشادت مفتخر است.

ظریف همچنین گفت: این اتفاقات  نشان داد که روند عادی سازی با رژیم صهیونیستی جریانی ضد مردم فلسطین و ضد امت جهان اسلام است.

وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد:  در روزهای گذشته با همکاری ترکیه و دیگر کشورهای اسلامی تلاش کردیم که جامعه بین المللی از جمله سازمان ملل را در این موضوع حساس کنیم.

ظریف تصریح کرد: در کنار مردم فلسطین ایستاده‌ایم و افتخار می‌کنیم که تاوان این ایستادن را می‌پردازیم همانطور که سوریه هزینه ایستادگی در کنار مقاومت مردم فلسطین را پرداخت می‌کند.

ظریف،  امروز چهارشنبه به منظور دیدار و تبادل نظر در خصوص موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای و همچنین بررسی آخرین تحولات سرزمین‌های اشغالی و تجاوزات رژیم صهیونیستی به مقدسات مسلمانان، در صدر هیاتی به سوریه سفر کرد.

کلیدواژه