ثور 23, 1400 12:39 Asia/Kabul
  • قدومی: صهیونیست ها آینده ای در فلسطین ندارند
    قدومی: صهیونیست ها آینده ای در فلسطین ندارند

رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران گفت: در آینده حتی یک صهیونیست در سرزمین فلسطین وجود نخواهد داشت.

به گزارش رادیودری، «خالد قدومی» رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با شبکه دو تلویزیون ایران با اشاره به اینکه مقاومت فلسطین در خط مقدم دفاع از ملت این سرزمین است، تصریح کرد: این مقاومت؛ هوشمند، هدفمند و پیشرفته است که نمونه های آن؛ انهدام خط لوله انتقال نفت و موشکباران دو پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی بود.

قدومی با بیان اینکه مواضع آمریکایی ها در حقیقت؛ مواضع صهیونیست هاست، افزود: همه گروه های مقاومت فلسطین معامله قرن را رد کردیم و آن را به زباله دانی انداختیم، زیرا صهیونیست ها نمی خواهند چیزی به نام فلسطین وجود داشته باشد و ما نیز نمی خواهیم چیزی به نام رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین وجود داشته باشد.

رئیس دفتر حماس در تهران افزود: مردم فلسطین سرنوشت خود را خودشان تعیین می کنند و عرب های خائن و اماراتی ها و سازشگران حق ندارند درباره سرنوشت مردم فلسطین حرف بزنند.

قدومی گفت: همه پرسی با صهیونیست ها بی معناست زیرا آنها فلسطینی نیستند و اکنون رژیم اشغالگر قدس نه تنها سربار جامعه بین المللی بلکه سربار جامعه غربی نیز است.

قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین در ایام ماه مبارک رمضان و به خصوص دو هفته اخیرکه صحنه حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد و پیرامون آن بود، شاهد حضور گسترده نمازگزاران و معتکفین فلسطینی بوده است . در این درگیری ها تاکنون بیش از 700 فلسطینی زخمی شده اند. 

 دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه  نیز از روز دوشنبه آغاز شده است.

کلیدواژه