ثور 24, 1400 14:16 Asia/Kabul
  • متلاشی شدن یک تیم تروریستی در جنوب شرق ایران
    متلاشی شدن یک تیم تروریستی در جنوب شرق ایران

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک تیم تروریستی که اخیرا ۲ نفر از بسیجیان مولوی روستای هیچان شهرستان نیکشهر استان سیستان و بلوچستان (جنوب شرق ایران) را به شهادت رسانده بودند به طور کامل متلاشی شدند.

به گزارش رادیو دری به نقل از ایرنا؛ در اطلاعیه روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: در این درگیری ۲ نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و مقداری سلاح و مهمات کشف شده  است. 

این اطلاعیه می افزاید: در درگیری رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تروریست‌ها  یک نفر از رزمندگان این قرارگاه نیز مجروح شده است. 

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: این عملیات یکپارچه در پی رصد اطلاعاتی دقیق یگان های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شده است. 

به گفته «علی اکبر صفوی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیکشهر،۲ نفر از نیروهای پایگاه مقاومت بسیج روستای هیچان نیکشهر جمعه هفته گذشته در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند.

صفوی افزود: در این درگیری که در محدوده روستای «هیچان» از توابع شهرستان نیکشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان رخ داد،«خدابخش غریب» فرمانده پایگاه مقاومت بسیج هیچان و «مسلم درزاده» از بسیجیان این پایگاه  به شهادت رسیدند.

کلیدواژه