لزوم مقابله جدی مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در غرب با جنایات رژیم صهیونیستی
(last modified 1400-02-26T11:46:06+00:00 )
ثور 26, 1400 16:16 Asia/Kabul
  • لزوم مقابله جدی مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در غرب با جنایات رژیم صهیونیستی
    لزوم مقابله جدی مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در غرب با جنایات رژیم صهیونیستی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران، بر لزوم مقابله جدی مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در غرب با جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش رادیو دری" عباس گلرو "  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران، گفت :  انتظار می رود مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در غرب با اتخاذ اقدام عملی رژیم اسرائیل را  وادار کنند  حملات  به غزه را متوقف کند. 

گلرو افزود : شورای امنیت سازمان ملل نیز باید ضد اسرائیل قطعنامه صادر کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران، درباره دور جدید حملات رژیم اسرائیل به غزه نیز گفت :  تحرکات اخیر رژیم اسرائیل در قدس اشغالی پاکسازی نژادی است و این رژیم قصد دارد فلسطینیان را از سرزمین خود بیرون کند. 

گلرو خاطرنشان کرد :  اقدامات رژیم اسرائیل برای یهودسازی مناطق اشغالی و خروج مردم فلسطین از سرزمین خود از سوی برخی مجامع بین‌المللی مردود شناخته شده است. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران، تصریح کرد، اقدامات جدید اسرائیل در غزه و قدس پاکسازی همه مناطق فلسطینی و تخریب منازل و زیرساخت‌های فلسطینی است. 

گلرو گفت :  روزی انتفاضه مردم فلسطین با سنگ بود اما امروز بیش از هزار فروند موشک و راکت از غزه به شهرک‌های صهیونیست نشین  شلیک شده است. 

به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران :  گنبد آهنین دیگر در برابر موشک‌های فلسطین کارآیی ندارد و امروز اسرائیل در یک شکنندگی امنیتی به سر می‌برد و این رژیم از نظر سیاسی و امنیی به زوال نزدیک شده است.

کلیدواژه