ضرورت وحدت کشورهای اسلامی مقابل رژیم صهیونیستی
(last modified 1400-02-26T12:55:57+00:00 )
ثور 26, 1400 17:25 Asia/Kabul
  • ضرورت وحدت کشورهای اسلامی مقابل رژیم صهیونیستی
    ضرورت وحدت کشورهای اسلامی مقابل رژیم صهیونیستی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد، وحدت کشورهای اسلامی مقابل اقدامات جنایتکارانه رژیم اسرائیل ضروری است. 

" شهریار حیدری "  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  ایران،  در گفت وگو  با خبرگزاری ایران پرس  گفت : رژیم  اسرائیل با پشتوانه آمریکا به‌دنبال مشروعیت‌سازی است که برخی کشورهای عربی هم در این مسیر حرکت می‌کنند. 

حیدری افزود: رژیم اسرائیل با اختلاف و شکاف بین کشورهای اسلامی به‌دنبال حمله به ملت فلسطین است. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  ایران گفت: همواره رهبر معظم انقلاب اسلامی بر وحدت جهان اسلام تاکید کرده‌اند و با وحدت کشورهای اسلامی می‌شود هم امنیت منطقه را برقرار کرد و هم مشکلات جهان اسلام را حل کرد. 

حیدری  تصریح کرد، تحرکات جدید رژیم اسرائیل در قدس و غزه ریشه در سیاست سازش برخی اعراب با این رژیم دارد و خوی صهیونیستی حد و مرزی ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  ایران خاطرنشان کردد: کشورهای اسلامی با وحدت مدنظر ایران می‌توانند اقدامات بازدارنده‌ای در برابر رژیم جنگ‌طلب اسرائیل ایجاد کنند.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، از دوشنبه هفته  گذشته و پس از پایان ضرب‌ الاجل مقاومت به تل‌ آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد که در این درگیری ها تاکنون 181 نفر از جمله 52 کودک و 31 زن شهید و 1225 نفر زخمی شده اند.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به حملات و جنایات رژیم صهیونیستی شهرک های صهیونیستی ازجمله تل آویو و اشدود و فرودگاههای اسرائیل را موشک باران کرد که در این حملات 10 صهیونیست به هلاکت رسیده و 46 نفر زخمی شدند. 

کلیدواژه