عقرب 12, 1395 18:30 Asia/Kabul
  • فراخوان احزاب و تشکل های سیاسی برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان
    فراخوان احزاب و تشکل های سیاسی برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان

احزاب، جمعیت ها و تشکل های سیاسی با صدور بیانیه های جداگانه ، مردم را به حضور فعال در راهپیمایی 13 آبان دعوت کردند.

به گزارش ایرنا؛ رئیس خانه احزاب ایران با صدور پیامی به مناسبت سالروز 13 آبان، از احزاب،‌ جمعیت ها و تشکلهای سیاسی و صنفی خواست،تا همچون سالهای گذشته همگام با مردم ایران در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حضوری فعال داشته باشند.

مدیریت جوانان حزب موتلفه اسلامی هم در بیانیه ای با گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تاکید کرد: 13 آبان روز وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر استکبار و دست نشانده های آن است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیز در بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را فرصت بازنمایی گفتمان سلطه‌ستیزی و سلطه‌گریزی و طنین فریاد مرگ بر امریکا و"نه" به دشمن دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: رخدادها و حوادث تأثیرگذار 13 آبان که در سه مقطع خاص، بیانگر وجوه متنوع و متمایزی از تاریخ ضدامریکایی و استکبار‌ستیزی ملت ایران است، نشان دهنده اهمیت راهبردی و تاریخ ساز این مصاف بزرگ می باشد.

راهپیمایی بزرگ دانشجویان دانشگاه‌های تهران هم فردا همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار از مقابل دانشگاه امیرکیبر آغاز می‌شود و دانشجویان به سمت لانه جاسوسی سابق آمریکا حرکت می‌کنند.

فردا پنجشنبه 13 آبان، روز نماد مقاومت و پیروزی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

 

کلیدواژه