نامه دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی به علمای اسلام درباره جنایات رژیم صهیونیستی
(last modified 1400-02-28T09:06:41+00:00 )
ثور 28, 1400 13:36 Asia/Kabul
  • نامه دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی به علمای اسلام درباره جنایات رژیم صهیونیستی
    نامه دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی به علمای اسلام درباره جنایات رژیم صهیونیستی

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در سه نامه جداگانه به دبیرکل و رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان و دبیرکل اتحادیه جهان اسلام، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش رادیو دری،  " حمید شهریاری " دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در نامه هایی جداگانه  به "شیخ علی محی الدین القره داغی"، دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مسلمان و  "احمد الریسونی"، رئیس این اتحادیه تاکید کرد:  مقاومت فرزندان فلسطین در مقابل دشمن صهیونیستی در دهه های اخیر کم نظیر بوده است.

در نامه  " حمید شهریاری "  آمده است، این مقاومت نشانه قدرت ملت فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی است..

در ادامه این نامه ها آمده است: قساوت اشغالگران صهیونیست در کشتار انسان های بی گناه و تخریب زیرساخت ها و ارتکاب کشتارهای وحشیانه آشکار شده است.

" حمید شهریاری "  تصریح کرد،  ملت های عرب و مسلمان و بلکه همه جهان  باید به یاری مظلومان شتافته و اقدامات این ظالمان را محکوم کنند و از حاکمان و علمای مسلمان بخواهند که موضع قاطعانه ای در برابر این جنایات اتخاذ کنند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همچنین در نامه به شیخ محمد "عبدالکریم العیسی "  دبیرکل اتحادیه جهان اسلام  خاطرنشان کرد: فرزندان فلسطین از جهان عرب و اسلام می خواهند که به یاری آنان بشتابند و  مخالفت خود با رژیم صهیونیستی و هرگونه اقدام عادی سازی روابط با این رژیم کینه توز را اعلام کنند.

کلیدواژه