ثور 28, 1400 15:56 Asia/Kabul
  • حمایت مردم ایران از مردم فلسطین
    حمایت مردم ایران از مردم فلسطین

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در دیدار با سفیر فلسطین در تهران بر حمایت مردم ایران از مردم فلسطین تاکید کرد.

به گزارش رادیو دری،  " محسن مسچی "  معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی روز سه شنبه  در  دیدار با " صلاح زواوی " سفیر فلسطین در ایران  ضمن ابلاغ سلام  حمید شهریاری دبیر کل مجمع جهانی تقریب گفت: در کنار  مردم قهرمان فلسطین هستیم.

مسچی در ادامه افزود: یکی از اقدامات مهم مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی این بود که با علمای بزرگ شیعه و سنی در داخل و سراسر جهان برای اخذ بیانیه ،سخنرانی و مصاحبه در محکومیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار نماید.

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همچنین گفت : فلسطین نه فقط موضوع دینی، اسلامی، عربی، اخلاقی و انسانی است بلکه یک موضوع مهم برای جامعه بشری است و جامعه بشری باید به موضوع فلسطین توجه ویژه داشته باشد.

«صلاح زواوی» سفیر فلسطین در ایران، نیز در این دیدار  گفت : امروز مبارزین فلسطینی در غزه، کرانه باختری، قدس و دیگر شهرها قوی تر از گذشته شده اند.

زواوی افزود:  مطمئن هستیم که تلاش های مردم فلسطین و مقاومت نتیجه می دهد و غده سرطانی اسرائیل که حضرت امام خمینی ( ره ) به آن اشاره کردند، از بین خواهد رفت.

سفیر فلسطین در ایران خاطر نشان کرد: مشکل اصلی فلسطین، هم پیمانی بین صهیونیست ها و آمریکا است.

کلیدواژه