جوزا 01, 1400 09:06 Asia/Kabul
  • ولایتی: پیروزی بزرگ فلسطینی‌ها، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را بر همگان آشکار کرد
    ولایتی: پیروزی بزرگ فلسطینی‌ها، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را بر همگان آشکار کرد

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی تاکید کرد، پیروزی بزرگ فلسطینی‌ها، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را بر همگان آشکار کرد.

به گزارش رادیو دری، " علی اکبر ولایتی "  دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی به مناسبت پیروزی ملت فلسطین بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۲ روزه پیام تبریکی صادر کرد.

در پیام دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی آمده است، مردم شریف و بزرگ فلسطین و محور مقاومت یک بار دیگر ثابت نمودند که ایستادگی در برابر متجاوزان به عنوان یک فرهنگ اسلامی و قرآنی و متاثر از کلام وحی است.

ولایتی در این پیام تاکید کرد، مسلمانان و آزادی خواهان جهان یک بار دیگر شاهد هستند انتفاضه که با سنگ در آغاز قرن ۲۱ آغاز شد با قدرت رو به تزاید موشکی خود، توازن قوا را به نفع مردم مظلوم فلسطین تغییر داد.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی، در این پیام آورده است  رژیم تابن دندان مسلح صهیونیستی، تسلیم اراده و مقاومت ملت شجاع فلسطین گردید که با ایثارگری در جهت احقاق حقوق مسلم خویش دفاع و ایستادگی نمودند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی  آزمون این چند روز، ملت فلسطین را سرافراز کرد.

ولایتی در این پیام آورده است، سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران در مورد مهمترین مسئله جهان اسلام یعنی فلسطین، سیاستی ثابت و تغییر ناپذیر است تا با پیروزی نهایی، به دوران تجاوز و اشغال سرزمین مقدس اسلامی پایان داده شود.

کابینه رژیم صهیونیستی، پنجشنبه شب پس از ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، با آتش بس موافقت کرد.

کلیدواژه