سرطان 06, 1403 15:32 Asia/Kabul
  • نظری: مردم به چهره‌های بدنام گذشته دیگر اعتماد نمی‌کنند
    نظری: مردم به چهره‌های بدنام گذشته دیگر اعتماد نمی‌کنند

معاون وزارت اقتصاد طالبان، نشست مخالفان دولت کابل در وین را بی‌محتوا و تهی از نقشه راه خواند و گفت:  مردم به چهره‌های بدنام گذشته دیگر اعتماد نمی‌کنند.

به گزارش رادیو دری، «عبداللطیف نظری» با اشاره به نشست وین در «ایکس» نوشت: نشست بدون محتوا و خالی از نقشه راه در وین،  برای سرگرمی است و مردم هرگز به چهره‌های فاسد و بدنام گذشته اعتماد نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه حکومت طالبان هیچ جایگزینی ندارد اظهار کرد: امنیت در افغانستان تامین و فساد ریشه کن شده، غصب زمین‌های دولتی و زورگویی پایان یافته و دیگر جزیره‌های قدرت در کشور وجود ندارد.

پیش از این «ذاکر جلالی» مشاور متقی و رئیس اداره سوم وزارت خارجه طالبان نیز  نشست مخالفان طالبان را  محکوم به شکست ارزیابی کرده بود.

جلالی در «ایکس» نوشته بود: آن جمع سرگردان نمی‌داند که دیگر در بازار سیاست هیچ خریداری ندارد و هیچ کسی حاضر نیست روی حرف‌های میان‌تهی مهره‌های سوخته حساب باز کند.

چهارمین نشست مخالفان طالبان در وین با حضور احمد مسعود رهبر «جبهه مقاومت ملی»، محمد محقق رهبر «حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان» و از اعضای ارشد «شورای مقاومت ملی برای نجات»، رنگین‌ دادفر سپنتا وزیر خارجه پیشین و شماری دیگر از فعالان سیاسی و مدنی چهارم سرطان آغاز شد.

کلیدواژه