رئیسی: موشک‌های مقاومت شکنندگی امنیت رژیم صهیونیستی را نمایان ساخت
(last modified 1400-03-01T04:40:09+00:00 )
جوزا 01, 1400 09:10 Asia/Kabul
  • رئیسی: موشک‌های مقاومت شکنندگی امنیت رژیم صهیونیستی را نمایان ساخت
    رئیسی: موشک‌های مقاومت شکنندگی امنیت رژیم صهیونیستی را نمایان ساخت

رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، در پیامی تاکید کرد موشک‌های مقاومت، شکنندگی امنیت شیشه‌ای رژیم اشغالگر صهیونیستی را نمایان ساخت.

به گزارش رادیو دری، سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در پیامی تصریح کرد: اراده مستحکم فلسطینی‌ها بر سامانه‌های چندلایه پدافندی صهیونیست‌ها غلبه کرد.

رئیسی، در پیام خود  به مناسبت پیروزی مردم مظلوم فلسطین در جنگ 12  روزه آورده است مقاومت قهرمان فلسطین بار دیگر در آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز خوش درخشیدند و رژیم اشغالگر صهیونیستی را یک گام دیگر در مسیر آرمان بلند آزادسازی قدس شریف وادار به عقب نشینی نمودند.

در این پیام آمده است، اقدامات جنایتکارانه رژیم اشغالگر در غزه و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان و مردان فلسطینی،  نمایانگر سبعیت و ددمنشی صهیونیستهای مجرم و جنایتکار، نقض فاحش حقوق بشر و مظلومیت مردم بی پناه غزه و کرانه باختری است.

رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در این پیام تاکید کرد، این اقدامات ناجی رژیم جعلی و رو به زوال صهیونیستی، و  پایان‌بخش روند قهقرایی و عقب نشینی های پی در پی آن نیست.

رئیسی خاطرنشان کرد: مقاومت فلسطین در غزه و جوانان فلسطینی توانستند پیروزی بزرگی را برای امت اسلامی و عربی به ارمغان آورند، مایه آبروی مسلمانان و آزادی خواهان جهان شوند و دولت های سازشکار که مدتی است برای عادی سازی روابط با این رژیم کودککش مسابقه می دهند را بیش از پیش شرمسار سازند. 

رئیس قوه قضاییه در این پیام آورده است، مسلمانان جهان و دولت های اسلامی و عربی به وظیفه انسانی و اسلامی خود در قبال ملت فلسطین و قبله اول مسلمانان عمل کنند و از حمایت ملت مظلوم و در عین حال مقتدر فلسطین دریغ ننمایند. 

کابینه رژیم صهیونیستی، پنجشنبه شب پس از ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، با آتش بس موافقت کرد.

کلیدواژه