روحانی: مقاومت و ایستادگی یک ملت، پیروزی را به همراه دارد
(last modified 1400-03-01T08:29:16+00:00 )
جوزا 01, 1400 12:59 Asia/Kabul
  • روحانی: مقاومت و ایستادگی یک ملت، پیروزی را به همراه دارد
    روحانی: مقاومت و ایستادگی یک ملت، پیروزی را به همراه دارد

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تبریک پیروزی ملت فلسطین گفت: مقاومت و وحدت این ملت و پاسخ قاطعی که غزه به تجاوزات صهیونیست ها می داد موفقیت بزرگی برای ملت فلسطین و البته برای همه مسلمانان بود.

به گزارش رادیو دری، حسن روحانی امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به پیروزی های ملت فلسطین در مقابله با صهیونیست ها در دو هفته مبارزه و مقاومت اشاره کرد و افزود: در جنگ تمام عیار دو هفته ای بین مردم مسلمان فلسطین و رژیم غاصب صهیونیستی برای اولین بار تمام مردم فلسطین یکپارچه بودند و بخش های مختلف فلسطین از جمله کرانه غربی و غزه و اردوگاههای فلسطینی در کشورهای دیگر و منطقه 1948 به صورت یکپارچه در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: انصافا ملت ها در همه کشورها خوب وارد عمل شدند و به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند اما متاسفانه برخی دولت ها از جمله دولت های غربی مواضع نادرستی اتخاذ کردند و در عین حال کشورهای اسلامی مواضع خوبی اتخاذ کردند .

روحانی گفت: از دنیای عرب انتظار دیگری بود اما متاسفانه خیلی از آنها تا روزهای آخر ساکت بودند .

رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به اینکه مقاومت و ایستادگی یک ملت پیروزی را به همراه دارد افزود: یکی از موارد آن که ما دیدیم همین بود که ملت فلسطین در برابر یک رژیم تا دندان مسلح که تمام غربی ها از آمریکا گرفته تا اروپا به آن کمک می کنند، به پیروزی رسید.

رئیس جمهور این پیروزی را به ملت صبور، مقاوم و مجاهد فلسطین تبریک گفت.

وی همچنین قرارگرفتن در آستانه سالروز سوم خرداد ، آزادسازی خرمشهر در جنگ تحمیلی را به مردم ایران ، رزمندگان و خانواده شهدا تبریک گفت.

کلیدواژه