جوزا 02, 1400 13:59 Asia/Kabul
  • امیر حاتمی: درخت پوسیده صهیونیست به زودی می‌افتد
    امیر حاتمی: درخت پوسیده صهیونیست به زودی می‌افتد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، درخت بی‌ریشه صهیونیست پوسیده است و جنگ غزه نشان داد که این درخت به زودی خواهد افتاد.

به گزارش رادیو دری، "  امیر سرتیپ امیر  حاتمی "  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز یکشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای رزم زمینی سازمان صنایع دفاع، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در موقعیتی قرار گرفته که در سده‌های اخیر بی‌ نظیر است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: تلفیق توانمندی دفاعی و پشتیبانی مردمی، قدرتی را برای  ایران  ایجاد کرده که قدرتی اطمینان بخش است و به آن افتخار می کنیم.

امیر حاتمی با بیان اینکه امروز اثر این قدرت را در حوزه‌های مختلف می‌بینیم، تصریح کرد:  دشمن  امروز  با تأسف می‌ گوید برتری خود را در برابر ایران از دست داده‌ است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: قدرت دفاعی ایران با منطق دقیق و درست مورد استفاده قرار می‌ گیرد، و  همه کشورهای منطقه باید با هم امنیت داشته باشند.

امیر حاتمی با بیان اینکه هدف محوری  دستیابی به تسلیحات راهبردی در همه حوزه‌های رزم بود گفت: در حوزه موشکی  امروز دارای  توانمندی حقیقی هستیم که نیوهای مسلح به خوبی می توانند ماموریت خودشان را انجام دهند و بلاتردید  ایران امروز یکی از قدرتهای موشکی متعارف دنیا هستیم.

وزیر دفاع  همچنین گفت: در پهپاد بلاتردید جزو قدرت‌های اول دنیا هستیم و در حوزه‌های الکترونیک، رادار،  و سایبر نیز ایران پیشتاز است. 

کلیدواژه