جوزا 03, 1400 08:30 Asia/Kabul
  • تبریک مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس به \
    تبریک مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس به \" سید حسن نصرالله \" به مناسبت پیروزی مقاومت

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی به دبیر کل حزب‌الله لبنان پیروزی غرورآفرین جبهه مقاومت در فلسطین را به وی تبریک گفت.

به گزارش رادیو دری،  "  علی محمدی " مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی  سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه با صدور پیامی به " سیدحسن نصرالله" دبیر کل حزب‌الله لبنان پیروزی غرورآفرین جبهه مقاومت در فلسطین و همچنین سالروز آزادسازی مناطق جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی را به وی و همه مجاهدان مقاومت تبریک گفت.

در پیام  علی محمدی به سیدحسن نصرالله آمده است:  مجاهدان خستگی ناپذیر فلسطین با شعله‌های خشم خود و موشک‌های برخاسته از قدرت ایمان و نصرت الهی سپاهیان ابرهه را بار دیگر به ورطه شکست کشاندند و آنچنان رعشه‌ای بر پیکر رژیم اشغالگر قدس انداختند که این بار بیش از گذشته خود را در معرض نابودی و اضمحلال می‌بینند.

در این پیام آمده است:  جنگ ۱۲ روزه غزه نه تنها شکستی مفتضحانه برای رژیم منحوس اشغالگر قدس بود بلکه مهمتر از آن مبدأ تحولاتی خواهد شد که برای همیشه موجودیت این لکه ننگ را از صحنه هستی محو نماید.

جنگ اسرائیل علیه  فلسطینیان در کرانه باختری و غزه از روز (10 می) آغاز شد و روز (21 می)  درپی درخواست آتش بس از سوی کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی ارتش این رژیم در مقابله با نیروهای مقاومت فلسطین و میانجی‌گری برخی بازیگران خارجی به پایان رسید.

در این درگیری‌ ها، رژیم صهیونیستی با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید و243 فلسطینی از جمله 69 کودک و39 زن به شهادت رسیدند. 

گروه‌های مقاومت فلسطینی،  در پاسخ به این جنایات، مواضع رژیم صهیونیستی را هدف حمله گسترده موشکی قرار دادند

کلیدواژه