جوزا 03, 1400 15:28 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: سرزمین اسلام میدان جولان نااهلان نیست
    سرلشکر سلامی: سرزمین اسلام میدان جولان نااهلان نیست

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد؛ سرزمین اسلام میدان جولان نااهلان نیست.

به گزارش رادیو دری به نقل از ایرنا،  " سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی "  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  روز دوشنبه همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در همایش «وحدت، مقاومت و بصیرت» در شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان جنوب شرقی ایران گفت:  جوانان مسلمان اجازه نمی‌دهند کفار و مشرکان برآنها غلبه کنند.

سردار سلامی در ادامه افزود :  با توانمند کردن بسیجیان می توان  مقابل نفوذ و سیاست های کثیف دشمنان‌ ایران و اسلام ایستاد و نقشه های رژیم صهیونیسم را نقش بر آب کرد.

به گفته سردار سلامی ،  موفقیت در عملیات باشکوه فتح المبین، آزادسازی خرمشهر، بیت المقدس و همچنین عملیات پر افتخار شمشیر قدس در فلسطین یاری و نصرت خداوند است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: دشمنان اسلام نمی توانستند ببینند که جمهوری اسلامی ایران، در جغرافیای سیاسی عالم، به عنوان یک قدرت بزرگ در حال قد کشیدن و برافراشتن پرچم است و همچنان هم نمی‌توانند تحمل کنند.

سردار سلامی، با بیان اینکه تمام قدرتهای باطل در دوران هشت سال دفاع مقدس، در کنار رژیم بعث عراق ایستاده بودند و آشکارا او را حمایت می کردند ، گفت:‌ ایران  به همت جوانان جهادی توانست از جنگ تحمیلی پیروز خارج شود و هیچیک از این اتفاقات بدون لطف الهی‌ ممکن نبود.

 

کلیدواژه