جوزا 03, 1400 17:35 Asia/Kabul
  • سرلشکر صفوی: پیروزی ملت فلسطین بر رژیم صهیونیستی ثمره مکتب مقاومت است
    سرلشکر صفوی: پیروزی ملت فلسطین بر رژیم صهیونیستی ثمره مکتب مقاومت است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران گفت: پیروزی جنگ ۱۲ روزه فلسطینیان بر رژیم صهیونیستی غاصب فلسطین ثمره مکتب مقاومت ،برگرفته از هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در جنگ تحمیلی است.

به گزارش رادیو دری؛ سرلشکر «سیدیحیی رحیم صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران روز دوشنبه در نشست علمی واکاوی عملیات بیت‌المقدس و تاثیر متقابل میدان و دیپلماسی افزود: پیروزی جنگ ۱۲ روزه فلسطینیان بر رژیم صهیونیستی غاصب فلسطین ثمره مکتب مقاومت یا مکتب شهید سپهد «قاسم سلیمانی» است و مکتب مقاومت محصول مکتب دفاع مقدس است.

سرلشکر صفوی همچنین با اشاره به عوامل قدرت ملی ایران در پیروزی فتح خرمشهر گفت: در فتح خرمشهر،عواملی نظیر انسجام و وحدت ملی ، وحدت و هماهنگی ارتش، سپاه و بسیج و جهاد سازندگی و حضور ۷۰ هزار نیروی مردمی در بسیج و جهاد سازندگی این پیروزی بزرگ را شکل دادند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران تصریح کرد: روندها، رویدادها و راهبردهای ایران در حدود ۴۰ سال گذشته به سمت افزایش قدرت ملی بوده است و پس از ۳۹ سال در سطوح راهبردی قدرت ایران افزایش یافته و ایران تبدیل به قدرت منطقه‌ای شده است و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و حامیان صدام با شکست‌های بزرگی روبرو شده‌اند و قدرت آنها رو به افول رفته است.

کلیدواژه