امیرعبداللهیان: مقاومت رژیم صهیونیستی را وادار به عقب نشینی کرد
(last modified Tue, 25 May 2021 04:55:16 GMT )
جوزا 04, 1400 09:25 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: مقاومت رژیم صهیونیستی را وادار به عقب نشینی کرد
    امیرعبداللهیان: مقاومت رژیم صهیونیستی را وادار به عقب نشینی کرد

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌ الملل، تاکید کرد مقاومت در غزه و کرانه باختری رژیم صهیونیستی را وادار به عقب نشینی کرد.

" حسین امیرعبداللهیان "  دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران  در امور بین‌الملل در گفتگو با خبرگزاری ایران‌ پرس گفت:  نخستین پیام نشست کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی در تهران، تبریک کشورهای اسلامی به مقاومت فلسطین برای پیروزی مقابل رژیم اسرائیل بود. 

امیرعبداللهیان، درباره اهمیت و پیام برگزاری نشست فوق‌العاده کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی در تهران افزود :  پیام دیگر این نشست این بود که مقاومت توانست در جنگ 12 روزه در برابر رژیم اسرائیل، این رژیم را دو دهه به عقب برگرداند.   

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌ الملل افزود:  پیام این نشست همچنین اعلام هبستگی کشورهای شرکت‌کننده در کنفرانس تهران با مردم فلسطین، بازسازی خرابی‌های باریکه‌غزه و اتخاذ اقدامات عملی دولت‌های اسلامی در حمایت واقعی از فلسطین بود. 

امیرعبداللهیان تاکید کرد، اتخاذ اقدامات عملی دولت‌های اسلامی برای محاکمه سردمداران جنایتکار رژیم اسرائیل در دادگاه‌های محلی و بین‌المللی و همچنین کمک به تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شریف ضروری است.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل خاطرنشان کرد :  برگزاری نشست فوق‌العاده کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی در تهران، شروع خوبی برای اعلام هبستگی با مردم فلسطین و عمل به وظایف کشورهای اسلامی در حمایت واقعی از مساله قدس و فلسطین است. 

چهارمین نشست فوق‌العاده کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی،  با حضور 15 کشور و شعار «قدس، رمز وحدت و پیروزی» در تهران دوشنبه‌ شب به کار خود پایان داد.

کلیدواژه