جوزا 04, 1400 10:50 Asia/Kabul
  • ایران در ساخت زیردریایی، جزو پنج کشور برتر جهان
    ایران در ساخت زیردریایی، جزو پنج کشور برتر جهان

فرمانده تکاوران دریایی نیروی دریایی ارتش ایران گفت: نیروهای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به دانش و تخصص نیروهای داخلی در زمینه ساخت زیردریایی جزو پنج کشور برتر جهان قرار دارد.

امیر دریادار سیدمرتضی درخوران فرمانده تکاوران دریایی نیروی دریایی ارتش ایران سه‌ شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش ایران با پشتکار و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نیروی راهبردی در تولید ناو، ناوشکن، رزم ناو و هواناو یکی از قدرت‌های برتر جهان است.

وی به فرمایشات و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه با زیردریایی ها خلیج فارس را به دست بگیرید اشاره کرد و گفت: این دستور عملی شده و همه کشورها می دانند که ایران با اقتدار در دریا حضور دارد و هیچ کشوری جرات ندارد حرکتی علیه ایران در دریا انجام دهد.

دریادار درخوران بیان کرد: نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی به بسیاری از کشورها در بحث تامین امنیت کشتی‌های تجاری و نفتی کمک می‌کند.

فرمانده تکاوران دریایی نیروی دریایی ارتش ایران افزود: تکاوران دریایی ارتش ایران در اوج آمادگی هستند و در هرنقطه از دریا تا آخرین قطره خون خود از کشور دفاع خواهند کرد ضمن اینکه در بحث تجهیزات، آمادگی و آموزش نیروی انسانی در بهترین وضعیت، قرار دارند و به لحاظ آمادگی  از منافع جمهوری اسلامی ایران در تمام آبهای آزاد و اقیانوس‌ها دفاع می‌کنند.

کلیدواژه