جوزا 04, 1400 12:42 Asia/Kabul
  • دستاوردهای چشمگیر ایران در حوزه دفاعی
    دستاوردهای چشمگیر ایران در حوزه دفاعی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد در حوزه دفاعی دستاوردهای ایران چشمگیر بوده است.

به گزارش رادیو دری،  " امیر سرتیپ امیر حاتمی "  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران گفت: در سال‌های اخیر توانستیم در حوزه رزم زمینی به ویژه در حوزه موشک‌های ضد زره، زمین به زمین و بمب‌های هدایت شونده، خودروهای تاکتیکی و سلاح‌های هوشمند به دستاوردهای بسیار چشمگیری دست یابیم.  

 سرتیپ امیر حاتمی،  از تقویت حوزه‌های پدافند هوایی، رزم هوایی، دریایی و زمینی به عنوان دیگر اولویت‌های صنعت دفاعی یاد کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت راهبردی حوزه رزم زمینی در جنگ‌ها و نبردها گفت: حوزه رزم زمینی از آن جهت حائز اهمیت است که این حوزه تثبیت و تعیین کننده قدرت دفاعی هر کشور در صحنه و میدان نبردها است.   

همزمان با سوم خرداد ماه  ایام سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت ایثار و پیروزی، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران  با حضور در نمایشگاه دستاوردها و پیشرفت‌های وزارت دفاع در حوزه رزم زمینی از آخرین تجهیزات و تسلیحات ویژه رزم زمینی بازدید کردند.

در این بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در نشستی با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران،  به بررسی مهمترین مسائل دفاعی و امنیتی کشور و منطقه و روند پیشرفت دفاعی و تجهیز نیروهای مسلح پرداختند.

کلیدواژه