امیرعبداللهیان: راز پیروزی‌های مقاومت وحدت است
(last modified 1400-03-06T07:20:09+00:00 )
جوزا 06, 1400 11:50 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: راز پیروزی‌های مقاومت وحدت است
    امیرعبداللهیان: راز پیروزی‌های مقاومت وحدت است

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل تاکید کرد، راز پیروزی‌های مقاومت وحدت است.

«حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل  در گفت‌وگو با وب‌سایت لبنانی " العهد "  به همزمانی سالروز آزادسازی جنوب لبنان و پیروزی اخیر مقاومت فلسطین اشاره کرده و گفت :  سلاح مقاومت فلسطین در نبرد «شمشیر قدس» برای حمایت از قدس شریف  و مسجدالاقصی به کار گرفته شد.

امیرعبداللهیان افزود  : کرانه باختری و باریکه  غزه در کنار هم برای هدفی مشترک شهید داده اند.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل همچنین گفت :  این پیروزی پیامی مهم دربرداشت مبنی بر آنکه دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد.

امیرعبداللهیان تأکید کرد، این پیروزی و دیگر پیروزی‌های مقاومت در سایه وحدت لبنانی‌ها و معادله طلایی در لبنان یعنی سه‌گانه ارتش، ملت و مقاومت رقم خورد و این معادله نمودی از وحدت است.

به گفته امیرعبداللهیان :  سالروز اخراج دشمن صهیونیستی از جنوب لبنان امسال با پیروزی بزرگ مقاومت فلسطین در جنگ دوازده روزه همراه شده و امروز نتیجه وحدت همه گروه‌ها و ملت فلسطین را می‌بینیم.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل  خاطرنشان کرد : مقامات رژیم صهیونیستی از روز اول میانجی‌ها را برای پایان این عملیات می‌فرستادند و امروز به دلیل این شکست بزرگ سکوت کردند.

امیرعبداللهیان «عید مقاومت و آزادسازی» را به «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان تبریک گفت و تاکید کرد  جمهوری اسلامی ایران برای ارائه هر کمکی در راستای توسعه و پیشرفت لبنان آماده است و امنیت و پیشرفت لبنان را مانند امنیت و پیشرفت خود می‌داند.

کلیدواژه