جوزا 12, 1400 08:46 Asia/Kabul
  • سیاستمداران تراز انقلاب در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی
    سیاستمداران تراز انقلاب در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی

انتشارات انقلاب اسلامی، کتاب «رجل سیاسی»؛ شامل بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره سیاستمداران تراز انقلاب اسلامی را منتشر کرد.

به گزارش رادیو دری، کتاب «رجل سیاسی» مشتمل بر گفتارهایی از حضرت آیت‌الله  خامنه‌ای  رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره‌ سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی را  انتشارات انقلاب اسلامی منتشر کرد.

این اثر شامل هفت فصل است که به ترتیب با عنوان: باورها، شناخت‌های لازم، شاخص‌ها، اهداف، وظایف، الگوهای سیاستمدار تراز و جلوه‌هایی از سلوک سیاسی برخی شخصیّت‌های تراز اسلام و انقلاب تدوین شده است.

در مقدمه این کتاب آمده است: بدون تردید، حکومت اسلامی برای دستیابی به آرمان‌های سعادت‌ بخش انقلاب به کارگزارانی امین و آشنا با مبانی سیاسی اسلام نیاز دارد تا بتواند طعم شیرین زندگی در سایه‌ حکومت اسلامی را به همگان بچشاند و زمینه‌ فراگیری تمدّن بزرگ اسلامی را فراهم نماید.

حضرت آیت الله  خامنه‌ای،  همان‌ گونه که در سال‌های مبارزه علیه حکومت طاغوت با جهاد عملی و تبیینی خود سهم بسزایی در ایجاد و شکل‌ گیری اندیشه‌ حکومت اسلامی داشتند، در سال‌های پس از انقلاب نیز همواره بر تربیت سیاستمداران آشنا با مبانی الهی اسلام کوشش کرده و تأکید ورزیده‌اند.

کتاب «رجل سیاسی»، را  که به تازگی  انتشارات انقلاب اسلامی منتشر کرده، علی محمدی گردآوری کرده است.

 

بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی

کلیدواژه